Monday, February 8, 2010

måndag

Ja, jag är the lazy one när det kommer till att uppdatera... men erkänn, blogga är sååå 2009. 

Plugga är tråkigt och jag vet inte vad jag ska bli när jag blir stor så just nu lånar jag bara en herrans massa pengar för att inte bli någonting smart öht verkar det som. 

Idag har vi i alla fall läst fabliau. Mycket snusk. En av dessa handlade om en snubbe som inte visste hur han skulle göra för att ligga med sin fru så fruns mamma klädde av sig och bresade för att sedan instruera den stackars pojken om vilket hål han skulle stoppa snoppen i (det långa).

Idag har jag städat halva lägenheten. Det var duktigt gjort av mig tyckte jag och ansåg mig förtjäna en bit brieost. 

På fredag dyker peter upp och på lördag kommer a-m och b. Det blir trevligt. 

Nästa fredag fyller mamma år och jag har tenta. Det blir mindre trevligt.


På återseende!

No comments: